注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

(● ̄▽ ̄●)雀大人の雀★巢

☆Do you remember me?☆

 
 
 

日志

 
 

唉~~好闷呀~~  

2011-03-31 00:22:27|  分类: 一事无成 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

其实我都唔知写咩鬼嘢好……

唔知大家有冇发现我既日志经常都係以咁样既一句话开头……(喂,我讲真架)

上星期连续去咗玩两次水疗,一次係九号行馆,一次係西村水都

九号行馆嗰度都仲还好D,环境够大,多嘢食,都几多嘢玩(不过统统要额外比钱)

西村水都就……唔好提了,真係完全唔想提……(恶梦啊)两个字总结就係比人昆咗……

不过我两次都冇“上钟”……因为我实在太正直啦!哇哈哈哈哈哈哈哈……(群众:一鸡蛋扔死你……)

只死猫(CC)最近真係胆生毛,居然学识同我争厕所,仲要唔够我争就跑去面盘度呵屎……

@^%*&^(&($*^*#&%&_#^&(#&^_&*_……………………

搞到我连续做咗两日“清洁工人”(执屎嗰只)……然后我唔同距争厕所既时候距又唔呵……(迟早汤咗你!)

……我部手机十分可怜地三个星期前比我一个“坑爹”就碎咗骨了……用咗几百文整翻好结果个蓝牙残废变咗红外线(开蓝牙情况下远离对方5厘米左右即时失去连接而且要正对住)……“医生”话个蓝牙医翻都晒药费……我赞成,所以决定要买新手机……(不过未买)

发瘟……明知我专一架嘛(对手机)……係都要逼我换……(鬼叫你坑爹坑得咁型)

捻起套衫……道具……呜……(欲哭无泪啊)

  评论这张
 
阅读(612)| 评论(2)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017