注册 登录  
 加关注

网易博客网站关停、迁移的公告:

将从2018年11月30日00:00起正式停止网易博客运营
查看详情
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

(● ̄▽ ̄●)雀大人の雀★巢

☆Do you remember me?☆

 
 
 

日志

 
 

不知不觉就9个月  

2009-06-03 11:58:12|  分类: 最后一秒钟 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

总觉得纪念日好似好快就到下个咁……可能系因为我地每个月有两个纪念日,半月一个既缘故吧

不过按照正式一齐既日期离讲,今日我地就9个月了

时间过得好快啊,咁快就9个月,回想翻我地岩岩一齐嗰日,好似发梦咁

我不知不觉间就已经深深地爱上你了,亲爱的小仓鼠

你曾经讲过,你从来拍拖都冇超过两个月既,我地已经破晒记录了

哈哈,听到你讲呢句话嗰阵我开心到不得了,因为咁就证明我对于你离讲够特别而且系唯一既

而家既我,唔会为咗任何嘢而放弃你了,以前岩岩起埋一齐嗰阵,或者可能会既,不过而家,就绝对唔会,冇任何嘢可以令我放弃我同你既呢段感情,任何难题,我都要去解决

虽然最近吵交次数多咗,不过基本上都系吵完就冇事啦,虽然我都好怕吵得太多会影响我地既感情,不过老婆你要知道,我系只好凶残既狮子离架,性格上肯定会暴燥咗D,所以经常大家唔肯让既时候就会吵起上离

不过我应承你,我会收敛我既脾气,我会从一只凶残既狮子变成一只剩系属于你既温驯小猫咪!哈哈!

但系你要比D时间我喔,毕竟要从狮子变猫咪唔系一件容易既事离架嘛,喵!

不过既然我应承得你,我就会尽力去做到架啦,放心啦

哈哈,到时候我就要日日捉住你呢只仓鼠离玩~~玩你条尾!挖哈哈哈哈哈!

不过你就唔岩啦,影晒D傻傻BB既相,纪念日志居然剩系提咗我一下……

哼,臭仓鼠,下次见到你嗰阵,我要惩罚你!狠狠地咬你!喵的说!

臭仓鼠,我爱你呀,你都要爱我呢只猫咪呀!仲要爱埋CC!连猫猫都要喔!

唔比偏心!

  评论这张
 
阅读(102)| 评论(14)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018